Keystone logo
Royal Roads University

Tanıtım

Kraliyet Yolları Hakkında

Binlerce yıldır burada yaşamış olan Xwsepsum (Esquimalt) ve Lekwungen (Songhees) atalarının ve ailelerinin geleneksel topraklarında öğreniyor, çalışıyor ve yaşıyoruz. Bu topraklar, Hatley Kalesi inşa edilmeden çok önce Yerli toplulukların yaşam dokusunun bir parçasıydı ve geleceğe ait olacak. Yerli ve Yerli olmayan öğrencilerin, öğretim üyelerinin ve personelin geçmişinin, bugününün ve geleceğinin bir araya geldiği burada şimdi öğreniyor ve çalışıyoruz.

Kanada'nın en güzel Ulusal Tarihi Yerlerinden birinde yer alan Royal Roads University , uzun bir mükemmellik geçmişine sahiptir. 2015 yılında liderliğin ve öğrenmenin 75. yılını kutladık - 55 yıl askeri kolej olarak ve 20 yıl kamu olarak bir araştırma üniversitesine başvurdu.

Öğrencilerimizin ihtiyaçlarını ve isteklerini anlıyoruz ve yaşam tarzınıza uyan bir eğitim deneyimi sunmak için seçenekler yarattık. Kohort modelimiz, programınız boyunca paylaşmanız, meydan okumanız ve birlikte gelişmeniz için benzer düşüncelere sahip akranlardan oluşan bir kaynak sağlayan grup tabanlı kurs çalışmasını içerir. Mezun olduktan sonra bile bu gruplar, bizimle yaşamınızı değiştiren deneyiminizin yalnızca profesyonel değil, aynı zamanda kişisel bir dönüşüme de olanak tanımasını sağlamak için özlemlerinizi desteklemeye devam ediyor.

Öğrenme, Öğretme ve Araştırma Modeli (LTRM)

2019'da güncellenen Öğrenme, Öğretme ve Araştırma Modeli (LTRM), Royal Roads University başarısının mihenk taşıdır. Royal Roads University , dünyadaki sorunları çözerek ve fırsatlar yaratarak insanların kariyerlerini ve yaşamlarını dönüştürmelerine yardımcı olan öğrenme, öğretme ve araştırma sağlamayı amaçlar. 2013 yılındaki orijinal Öğrenme ve Öğretme Modelimizde (LTM) belirtildiği gibi, tutkulu, kararlı ve kendine güvenen, yaşam boyu öğrenen, benzer düşünen öğrencilerden oluşan geniş bir ağa entegre olmuş ve güvenle yönetebilen dünya vatandaşları yetiştirmeye odaklanıyoruz. ve karmaşık, gerçek hayattaki sorunları çözün.

Sürdürülebilir Bir Gelecek

Royal Roads University olarak, çevresel liderliğin gerekli olduğunu anlıyoruz ve öğrencilerimiz, öğretim üyelerimiz ve çalışanlarımızın bu yönü desteklemesinden gurur duyuyoruz. İklim değişikliği, zamanımızın en kritik sorunlarından biridir ve kampüs sürdürülebilirliğini destekleyen girişimlere odaklanmış durumdayız. Çevresel sürdürülebilirlik, yalnızca öğretim ve araştırma görevimizle özünde bağlantılı değildir, aynı zamanda üstün olduğumuz türden disiplinler arası ve işbirlikçi problem çözmeyi gerektiren bir zorluktur.

Fark Yaratan

Fark yaratmak, DNA'mızın bir parçasıdır. Kanada'da harmanlanmış öğrenme modeline öncülük ettik ve lise sonrası ortamda tamamen farklı bir şey tasarladık. Dijital sunum yoluyla, öğrencilerin topluluklarıyla bağlantıda kalmalarına olanak tanıyan benzersiz bir öğrenme deneyimi yarattık ve bunu Victoria, BC'de Royal Roads University araştırma ve eğitim için benzersiz bir doğal ve tarihi ortamla birleştirdik. Ashoka U Fark Yaratan Kampüsü unvanıyla tanınmıştır.

Uzman Liderlik

Programlarımız, bilgileri ve öğretim yöntemleri küresel ekonomimizin sürekli değişen manzarasının mevcut taleplerini yansıtan, gerçek dünya deneyimine sahip endüstri uzmanları ve eğitmenler tarafından oluşturulur ve yönetilir.

Öğrenme Mükemmelliği

Yenilikçi harmanlanmış öğrenim modelimiz, yoğun çevrimiçi öğrenimi kampüs içi konaklamalarla birleştirerek, önde gelen öğretim üyelerine şahsen erişmenizi ve yine de kariyerinizin ve yaşamınızın taleplerini karşılamanızı sağlar.

Gerçek Dünya Eğitimi

Dünyada fark yaratan pratik sonuçlara odaklanarak gerçek dünyadaki zorlukları sunuyoruz. Yani, bugün öğrendiğiniz beceriler yarın işyerinde hemen uygulanabilir.

Vizyon, Hedefler ve Değerler

Yeni stratejik vizyonumuz, dünyayı değiştiren liderler yaratarak hayat değiştiren eğitim sunmaya devam etmemizi sağlamak için hazırlanmış hedef ve eylemlerle geçmişimizi kutluyor ve 25 yıl ileriye bakıyor.

Vizyonumuz

Dünyayı dönüştürme cesaretiyle insanlara ilham vermek.

hedeflerimiz

• Her yaştan, her aşamadan, her yerden : Dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar, kariyerleri ve yaşamları ne olursa olsun öğrenciler için yaşam boyu öğrenmenin lokomotifiyiz.
  • Keşfedin, paylaşın, ilerleyin : Sınırları zorlayan, engelleri ortadan kaldıran ve günümüzün kritik sorunlarına çözüm bulan disiplinlerarası araştırmaları destekliyoruz.
  • Davet et, dışarı çık : Toplulukları yerel, ulusal ve küresel olarak dahil ediyoruz - ortaklıklara yöneliyoruz, başkalarından öğreniyoruz ve tüm insanları sıcak bir şekilde karşılıyoruz.
  • Canlı ve sürdürülebilir : Kanada'da en iyi iş yeri olan ve uzlaşma, çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık konularında harekete geçen, en gelişmiş altyapıya ve çevrimiçi platformlara sahip sürdürülebilir bir kampüsü savunuyoruz.

Degerlerimiz

• Şefkatli Öğrencilerimiz, öğretim üyelerimiz ve personelimiz için çeşitli ve destekleyici bir topluluk.
  • Yaptığımız her şeyde Yaratıcı İnovasyon; sürekli olarak bir şeyler yapmanın yeni ve daha iyi yollarını ararız.
  • Cesur Eylemlerimizde cesur; zorlukları hoş karşılar ve dikkatli riskler alırız.

Taahhütlerimiz

• Uygulamalı ve profesyonel programlama, disiplinler arası ve disiplinler arasılık ve yenilikçi sunumdaki güçlü yönlerimizi geliştirin
  • Yenilikçi ve girişimci kültürümüzü büyütün ve iş yeri ile toplumdaki değişikliklere hızla yanıt verin.
  • Farklı geçmişlere ve fikirlere sahip insanların üniversite yaşamının tüm yönlerine dahil edilmesini ve katılımını artırın .
  • Hakikat ve Uzlaşma Komisyonu'nun tavsiyelerini uygulayın ve BM Yerli Halkların Hakları Bildirgesi'ni onurlandırın.
  • BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine odaklanarak tüm akademik programlarımızda ve operasyonlarımızda sürdürülebilirliği ilerletmek .
  • İklim krizi, teknolojideki hızlı ilerlemeler ve birbirine bağlı sosyal, ekonomik ve politik zorluklarla mücadele etmek için araştırma ve eğitimi teşvik edin .

Öğrenci hayatı

Royal Roads University olarak, sağlıklı bir iş, eğitim ve en önemlisi eğlence dengesini destekliyoruz. Topluluk oluşturmak, sizi diğer Royal Roads öğrencileriyle buluşturmak ve öğrenci deneyiminizi geliştirmek için çeşitli sanal ve yüz yüze etkinliklere ve etkinliklere ev sahipliği yapıyoruz.

Royal Roads University 'ın COVID-19'a verdiği yanıtla uyumlu olarak, Rekreasyon Merkezi, etkinlikler ve gönüllülük dahil tüm öğrenci yaşamı etkinlikleri çevrimiçi ortama taşındı. Bize katılın, dahil olun ve nerede olursanız olun bağlantıda kalın!

Yakında hangi etkinliklerin gerçekleşeceğini öğrenmek için Öğrenci Etkinlikleri Takvimini ziyaret edin. Etkinlikleri doğrudan etkinlik gönderisinden dijital takviminize ekleyebilirsiniz, böylece kaçırmazsınız.

İster uzaktan, ister bir yurtta veya kampüs içi bir programda okuyor olun, Royal Roads topluluğunun diğer üyeleriyle ilişki kurma fırsatları vardır. Bir kulübe veya etkinliğe katılmak, sizi Royal Roads'taki diğer öğrenciler, öğretim üyeleri ve personel ile buluşturacaktır. Nereden başlayacağınızdan emin değil misiniz? Bir web seminerine katılın, Kampüs Elçileri veya Toplum Hizmeti Liderlik Projesi ile gönüllü olun veya kendi çevrimiçi kulübünüzü kurun!

Katılın!

• Yeni bir öğrenci misin? LaunchPad: RRU'ya Yönlendirme tam size göre!
  • Neler olduğunu öğrenmek için Öğrenci Etkinlikleri Takvimine göz atın
  • İlgi alanlarınıza uygun Kulüp ve Organizasyonlar bulun - veya kendi kulübünüzü kurun!
  • Kampüs Elçisi olarak veya Topluma Hizmet Lideri Projesi ile gönüllü olun
  • Royal Roads Öğrenci Derneği (RRUSA) ve RRU'daki akademik deneyimi nasıl desteklediği hakkında daha fazla bilgi edinin.
  • Facebook, Instagram ve Twitter'da bizimle bağlantı kurun
  • Yönetim Kurulu ve Akademik Konsey'deki öğrenci temsilcileriyle bağlantı kurun

Cesurca Farklı

25 yılı aşkın bir süredir, işleri farklı şekilde yapıyoruz. Çevrimiçi öğrenme uzmanlığımızdan sizi adıyla tanıyan profesörlere kadar, bu başka hiçbir şeye benzemeyen bir eğitimdir.

Kampüs Özellikleri

• Kampüs boyutu:

537

• Öne çıkan mimari:

Hatley Castle

• Bina sayısı:

• Konaklama:

kabul

Royal Roads University , geleneksel sınıfların dışında öğrenilen derslerin değerini anlıyoruz, bu nedenle kabul sürecimizde bütünsel, öğrenci merkezli bir yaklaşım kullanıyoruz.

Size ve hayatta nerede olduğunuza bakarız ve sadece bir transkriptte ne bulunabileceğini değil. Akademik yolculuğunuzun keyfini çıkarırken programınızdan ihtiyacınız olanı alabilmeniz için sizi başarıya hazırlamak istiyoruz. Başvuru sürecimiz hakkında daha fazla bilgi edinin .

Sizin için doğru programı bulun

• Seçeneklerinizi keşfetmek için bir kayıt danışmanıyla bağlantı kurun
  • Lisansüstü ve lisans programlarımızdan birini seçin
  • RRU'nun Küresel Öğrenim ve Dil Merkezi (GLLC), uluslararası öğrenciler için Pathways
  • Kredisiz öğrenme fırsatlarına Devam Eden Çalışmalar aracılığıyla erişilebilir

Burslar ve fon sağlama

Mali Yardım ve Ödüller

Mali Yardım ve Ödüller ekibi, bu web sitesinde ve blogumuzda bulacağınız kapsamlı ayrıntıları tanıtan bir video ile başlayarak, çeşitli finansman kaynakları ve ödül fırsatları hakkında bilgi ve destek sağlamak için burada.

COVID-19 krizinden etkilenenler için devlet yardım programlarının bir özetini görüntüleyin.

Finansal planlama, erken eğitim planlamasının çok önemli bir bileşenidir. Lütfen makul bir bütçe oluşturmaya yardımcı olmak için programınız başlamadan önce finansman fırsatlarını gözden geçirin.

krediler

Çalışmalarınızı finanse etmenize yardımcı olacak çeşitli kredi türlerini keşfedin.

Ödüller

RRU ve diğer finansman kuruluşlarından sağlanan çeşitli rekabetçi bursları, ödülleri ve bursları keşfedin.

Araştırma Bursları

RRU, belirli fon kuruluşları için burs yönetimini yönetir. Bunlar daha önemli ödüllerden bazıları.

Diğer Finansman

Highbred Puanları gibi alternatif finansman fırsatlarını keşfedin.

Öğrenci Görüşleri

İngilizce Dil Gereksinimleri

Duolingo İngilizce Testi ile İngilizce yeterliliğinizi onaylayın! DET, dünya çapında 4.000'den fazla üniversite (bunun gibi) tarafından kabul edilen kullanışlı, hızlı ve uygun maliyetli bir çevrimiçi İngilizce sınavıdır.